WAAR WERK IK NU?

Binnen deze functie ben ik verantwoordelijk voor de CLV-campagnes, de doorvertaling van campagnes en alle overige mailings vanuit Volkswagen Nederland. Dat doe ik met alle plezier voor een prachtig merk.

Sinds 2012 heb ik samen met mijn tweelingbroer een online marketing bureau opgezet, waarbij we zorgen voor websites die geld opleveren door middel van effectieve online marketing campagnes en conversie optimalisatie.

WAAR HEB IK NOG MEER GEWERKT?

Voor deze agrarische groothandel ben ik verantwoordelijk geweest voor offline marketingcampagnes (print) en online marketing strategie (Google AdWords, SEO en Bannering). Traffic groei van 43,5% gerealiseerd in één jaar.

BIJBAAN

STAGES

Het uitbreiden van het klantenbestand door middel van telefonische acquisitie. Klanten gebeld voor de regionale weekbladen: Veldpost, Vee & Gewas, Stal & Akker, Agraaf. En de bladen Melkvee.nl (voorheen Melkvee Magazine), PigBusiness, AgraPower en AkkerMagazine.

Hier heb ik kennis leren maken met SEO en SEA. Hierbij was ik verantwoordelijk voor het analyseren en optimaliseren van SEO campagnes. Daarnaast schreef ik wervende teksten voor klanten. Tenslotte, heb ik op eigen initiatief een social media strategie (Twitter & Facebook) geschreven.